محصولات فوراور برای ریزش مو و طاسی

طاسی و ریزش مو | Forever Hair loss

شرکت فوراور ایران بسته سلامت طراحی کرده برای بهبود ریزش مو و رفع طاسی سر موثر است که شما باید تمام محصولات را با در نظر گرفتن مقدار مصرف و مدت استفاده مصرف کنید. همه ما می دانیم گاهی ریزش مو امر وراثتی است که درمان آن نیز متفاوت است اما اگر ریزش مو به عواملی مانند: شیمی درمانی، کمبود ویتامین، کمخونی و یا سبک زندگی تمام اینها قابل درمان است.

کد کالا: 1019
5.0 / 1

کد محصول = ۱۰۱۹


طاسی و ریزش مو | بهبود با محصولات فوراور امریکا

طاسی و ریزش مو

حتما می‌دانید که مو دائما خود را احیا می‌کند و از دست دادن مقدار کمی مو در طول روز امری کاملا طبیعی به حساب می آید. جالب است بدانید اینگونه ریزش مو در بهار یا پاییز بیشتر می‌شود. از طرف دیگر، ریشه مو در اثر گذشت زمان باریک‌تر می‌شود و با این حساب موهای تازه رشد کرده، نسبت به موهای قدیمی باریک تر هستند. با در نظر گرفتن این موارد، اگر شما در روز بیشتر از صد تار مو از دست می‌دهید، به ریزش مو دچار شده‌اید. طبیعی است که از دست دادن این مقدار مو در دراز مدت، به کم‌پشتی یا از دست دادن کامل مو منجر می‌شود. از طرف دیگر، بسیاری افراد، سرِ طاس را به لحاظ زیبایی‌شناختی دوست ندارند. پس لازم است برای جلوگیری از ریزش مو اقدامات سریعی را انجام دهید.


محصولات پیشنهادی در بسته سلامت فور اور ایران

شامپوی تقویت کننده آلوئه جوجوبا فوراور

این شامپوی فوق العاده حاوی ژل آلوئهﻭرا خالص بوده و به سبب داشتن آمینو اسیدها و ساپونین، سبب استحکام و تقویت فولیکولﻫﺎ و ریشه مو ﻣیشود. ترکیب دیگر این محصول روغن جوجوبا است که نرم کننده عالی موی سر میباشد. استفاده از این شامپو سبب تأمین مجدد رطوبت از دست رفته پوست و موی سر، حجم دهنده مو، تقویت و استحکام ساقه و ریشه مو، شانه زدن آسان موهای خشک یا خیس میشود.

رویال ژلی یا شاه انگبین حاوی ویتامین‌های B12 - B8 – B6– B2- B1- D- H- PP و دارای موادمعدنی چون کلسیم، مس، آهن، فسفر، پتاسیم، سیلیکون، و سولفور می باشد. همچنین دارای اسید فولیک، بیوتین، اینوزیتول و استیل کولین است.

این مکمل طبیعی، ترکیبی از مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و آن ها را در حد تعادل حفظ می کنند این ترکیبات شامل: کلسیم، آهن،  فسفر،  ید، منیزیم، روی، سلنیم، مس، منگنز، مولیبدنوم، وانادیوم هستند.

کرم آلوئه ورا ژلی، سوزش و التهابات خفیف پوستی را تسکین می دهد. به علاوه، می توان این ژل را قبل از سونوگرافی یا بعد از عمل الکترولیز مورد استفاده قرار داد. آرایشگرها قبل از فر زدن و رنگ آمیزی مو، این ژل را به دور خط مو و سایر نواحی پوست که در معرض مواد شیمیایی قرار می گیرند، می زنند تا مانع آسیب رسیدن به پوست شوند. از این محصول می توان جهت تقویت و جلوگیری از ریزش مو استفاده نمود و تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کرد.

آلوئه اکتیویتور معروف به مایع فعال ساز پوست به صورت ترکیبی همراه با الانتوئین است. این ترکیب سبب می شود تا لطافت و شادابی و مرطوب کنندگی خاصی مهمان پوست شما شود. حاوی آنزیم ها و اسید آمینه ها به همراه پلی ساکارید های ضروری و مهم برای پوست است. بدون شک با استفاده از این محصول به محبوبیت فوق العاده ی آن در میان محصولات دیگر خواهید رسید چرا که احساس شادابی و لطافت خاصی را در حین استفاده از آن احساس خواهید کرد.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

طاسی و ریزش مو

مهمان

سلام من این محصول رو می خوام بخرم برای کسی که جاوی موهاش ریخته به رشد مجدد میتونه کمک کنه؟ و چند دوره باید این پکیج رو مصرف کرد و اینه ژل رو باید روی سر مالید ؟

0
0
پاسخ مدیر :

سلام
بله به پیشگیری و بهبود ریزش مو و همچنین رشد مجدد موها کمک میکنند
روی پوست و موی تمیز سر استفاده شوند
محتویات و دستور مصرف هر محصول در پایان توضیحات فارسی صفحه محصول در سایت فوراور ایران به فارسی و همچنین روی خود محصول به انگلیسی نوشته شده