صابون مایع دست آلوئه Aloe Hand Soap
ناموجود
5.0 / 4

صابون مایع دست آلوئه فوراور | Aloe Hand Soap

قیمت: ۱,۵۰۹,۳۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱,۰۵۶,۵۰۰ تومان

با هر بار استفاده از صابون آلوئه ورا با فرمول جدید، تجربه ای آرامش بخش داشته باشید. این محصول بر پایه ژل آلوئه ورای ٪ ١٠٠ تثبیت شده و خالص و همچنین پاک کننده های طبیعی بوده و این فرمول بدون پارابن با عصاره میوه شادابی و لطافت را به پوست شما باز می گرداند.


مقدار امتیاز CC کسب شده توسط این کالا

وضعیت کالا: اتمام موجودی (محصولات جایگزین یا کالاهای مرتبط در پایان صفحه توضیحات محصول می‌باشد)
کد کالا: 523
زمان تحویل: ۱ الی ۳ روز کاری

کد محصول = ۵۲۳



صابون تخصصی دست فوراور |  Aloe Hand Soap

 

صابون دست مایع فوراور در اختیار پزشکان چینی برای مقابله با کرونا

بعد از فضای کرونا در کشور و کل دنیا، اهمیت پاکیزگی دست ها و نظافت شخصی بیش از پیش برای جامعه مشخص شد. یکی از بهترین محصولات برای از بین بردن میکروب و ویروس ها از سطح پوست دست، استفاده از آب و صابون است. راحتی استفاده از صابون مایع فوراور برای افراد و علاقه آنها سبب شد شرکت فوراورلیوینگ محصول فوق العاده صابون مایع دست را عرضه کند.


تضمین سلامتی خود با شستن مدام دست و صورت

 

صابون دست مایع و نرم کننده دست فوراور

شستن دست ها اگرچه باعث افزایش سلامت و بهداشت شما می شود، اما اگر صابون تان از سورفوکانت ها (ماده های سطحی) سخت استفاده کرده باشد، با از بین بردن چربی و رطوبت سطح دست، به پوست تان آسیب خواهد رساند. خوشبختانه شرکت فوراورلیوینگ راهی پیدا کرده است که وقتی دستانتان را با صابون می شویید، به معنای واقعی کلمه پوست دستتان را نرم کند.
 
ترکیب ژل آلوئه ورای ۱۰۰٪ تثبیت شده و گلیسیرین عصاره ی خیار، روغن پوست لیمو، روغن زیتون و خیار به نرم شدن پوست کمک می کند و روغن لیمو نقشی دوگانه در این محصول دارد زیرا از یک سو موجب کشیدگی پوست می شود و از سوی دیگر، عامل هوا رسانی به پوست است. روغن خالص زیتون به عنوان آنتی اکسیدان و مرطوب کننده ای شناخته می شود که می تواند به جوانسازی دوباره ی پوست کمک نماید.
 
این صابون دست آلوئه، که ترکیبی از علم و روغن های طبیعی وعصاره ی میوه است با رایحه ی ملایم بابونه، دقیقا همان چیزی است که پوست شما به آن نیاز دارد تا پاکیزه و مرطوب شود.


ویژگی ها و مزایا صابون دست فوراور

ترکیبات صابون دست فوراور

  • دارای فرمول نرم کننده و مفید برای پوست دست
  • حاوی پاک کننده های کاملا طبیعی
  • دارای ژل آلوئه ورای خالص و تثبیت شده
  • ضد چین و چروک و دارای خواص جوانسازی پوست
  • آبرسان عالی پوست
  • فاقد پاربن و مواد نگهدارنده

محتویات صابون دست فوراور امریکا:
خیار، پوست لیمو، بابونه، روغن زیتون، نارگیل

محتوی: ۴۷۳ میلی لیتر

روش استفاده: قفل درپوش صابون را باز کنید و مقدار کمی از صابون دست و صورت آلوئه را روی دستان خیس تان بریزید. دستان تان را به هم بمالید تا صابون به اندازه کافی کف کند. دستان تان را با کفِ ایجاد شده بمالید و شستشو دهید. سپس دستان خود را با آب گرم شسته و خشک کنید. 

تاییدیه گلوتن فری صابون مایع فوراور تاییدیه وگان صابون مایع فوراور

مشخصات

عنوان انگلیسی محصول : Hand Soap
مهمان

برای ویروس کورونا هم جوابگو هست؟؟

7
0
پاسخ مدیر :

بله. برای پیشگیری از این ویروس زمانیکه از کار یا دانشگاه به منزل برمیگردین 20 ثانیه دست را با مایع دست فوراور بشویید و تمام ویروس ها از بین میروند.
ر
در کنار این محصول، پکیج تقویت سیستم ایمنی بدن هم بسیار پیشنهاد میشود.

مهمان

واقعا هم لطافت بالایی داره هم بوی خوشی میده. مخصوصا به همه دوستان توصیه میکنم تهیه کنن برای کرونا. ممنون از فوراور

6
0
پاسخ مدیر :

ممنون از لطف شما. بله صابون مایع آلویه ورای فوراور در کنار پکیج تقویت سیستم ایمنی بدن، کمک شایانی به مقابله با ویروس کورونا میکند.

مهمان

خدا رو شکر در دوره کرونا با این صابون هیچ وقت خشکی دست و صورت رو احساس نکردم و دختر کوچیکم که اگزما داره هم خیلی راضی هست

2
0
مهمان

به توصیه پزشک پوست این صابون رو تهیه کردم، عطر و بو و کیفیتش خیلی عالی هست و با اینکه بیشتر برای دست پیشنهاد شده اما آرایش و چربی های صورتم رو کامل پاک میکنه بدون اینکه باعث خشکی پوست بشه
دیگه مشتری همیشگی این محصول شدم

2
0