سلولیت و درمان آن

سلولیت | Forever Cellulite

سلولیت یک بیماری پوستی است که در اثر رژیم های غذایی و یا وراثت به وجود می آید. شرکت فوراور در این زمینه محصولات درمانی متفاوتی دارد که برای درمان اثر بخش باید پکیج را به صورت کامل و مانند دستور گفته شده استفاده کنید تا موثر واقع شود.

کد کالا: 1030

کد محصول = ۱۰۳۰


سلولیت چیست؟

سلولیت و درمان آن

سلولیت یک بیماری پوستی است که بیشتر در خانم ها با رنج سنی متفاوتی اتفاق می افتد و هیچ ارتباطی با وزن ندارد! بسیاری از خانم‌های حتی به‌رغم تناسب اندام و لاغری دچار آن هستند. اندام زنان 18 تا 25 درصد چربی دارد در حالی که این مقدار در مردان 10 تا 15 درصد است. سلولیت بیشتر اوغات در بافت های مانند باسن، ران یا ساق پا شکل می گیرد و راه های درمان متفاوتی برای هر کدام در نظر گرفته می شود. شرکت فوراور در زمینه سلولیت نیز راهکار های متفاوت دارد و پکیچ سلولیت هم به صورت مکمل و هم به صورت کرم در نظر گرفته شده است که شما برای بهبود میتوانید از این محصولات استفاده کنید.


چرا سلولیت به وجود می آید؟

دلایل زیادی برای به وجود آمدن سلولیت از نظر پزشکی وجود دارد که ما سعی داریم مهمترین آنها را توضیح دهیم که بعد از درمان به آنها توجه کنید و با رعایت کردن این نکات به پیشگیری از سلولیت کمک کنید.

  • عدم تحرک و ورزش نکردن

تحرک و ورزش باعث بهبود خون‌رسانی به بافت چربی زیر پوستی و سوخت و ساز بهتر چربی‌ها می‌شود. ورزش مواد زائد و سموم که در سلول ها جمع شده اند را دفع می کند و باعث جلوگیری از سلولیت در زیر پوست بدن می شود.

  • وراثت و ژن

بدین معنی که اگر مادر شما سلولیت دارد شما هم احتمالا”‌ این فرورفتگی‌ها را در اندام‌های خود مشاهده خواهید دید. ولی سلولیت چه به صورت وراثت و یا روش زندگی باشد قابل درمان است.

  • نوشیدن ناکافی آب

توصیه می‌شود روزانه شش تا هشت لیوان آب بنوشید. خوردن آب باعث اکسیژن رسانی بهتر بدن و دفع مواد زائد از بدن می شود.

  • رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی در به وجود آمدن سلولیت نقش بسزایی دارد اگر شما از غذاهای چرب و فست فود زیادی استفاده کنید و تحرک زیادی نداشته باشید، یکی از دلایل منجر به سلولیت است.

سایر عوامل به شرح زیر است:

  •  سیگار کشیدن
  • افزایش یا کاهش ناگهانی وزن
  • جریان ناکافی سیستم لنفاوی
  • جریان ناکافی خون در ناحیه زیر پوستی
  • در معرض نور آفتاب قرار گرفتن به مقدار زیاد
  • بعضی از آلرژی‌های غذایی
  • پیروی از رژیم‌های غلط غذایی به منظور لاغر شدن

محصولات فوراور برای بهبود سلولیت

سلولیت و راه درمان آن با محصولات فوراور

این صابون که محصولی دوست دار محیط زیست است، دارای پی هاش متعادل و فاقد هر نوع ماده حساسیت زاست. این صابون آن قدر نرم و لطیف است که می توان هر روز آن را برای شستشوی صورت، دست، یا بدن به کار برد و به ویژه برای کسانی که از حساسیت های پوستی رنج می برند، بسیار مفید و آرامش بخش است.

مجموعه بادی تونینگ کیت از مجموعه کرم های تشکیل شده است که برای درمان چاقی و سلویت بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

چه پیش از این رژیم غذایی سالم مصرف کرده باشید و چه نیاز به گنجاندن غذاهای سبز بیشتر به وعده های غذایی تان داشته باشید، قرص سبزیجات فواور می تواند به شما کمک کند در سطح بالایی مواد مغذی گیاهی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را به دست آورید و نیز با وزن اضافی، بیماری و پیری مبارزه کنید.

عصاره گارسینیا کامبوجیا ( تمبر هندی مالابار )، کروم، آهن و  کلسیم منجر به ساخت این مکمل طبیعی شده است. گارسینیا کامبوجیا یک گیاه گرمسیری و نام دیگر آن تمبر هندی مالابار است. از عصاره این میوه در مکمل های لاغری استفاده می شود. این میوه از تولید چربی در بدن جلوگیری کرده و سوخت و ساز چربی در بدن را افزایش می دهد و به دلیل داشتن هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) که در پوست این میوه است سبب افزایش سروتونین در مغز شده و باعث کاهش گرسنگی و اشتهای کاذب می گردد.

این مکمل ترکیبی از مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و آن ها را در حد تعادل حفظ می کنند این ترکیبات شامل: کلسیم، آهن، فسفر، ید، منیزیم، روی، سلنیوم، مس، منگنز، مولیبدنوم و وانادیوم هستند.

این نوشیدنی خالص بدن را تقویت کرده و اثرات بسیار مفیدی در بدن می گذارد. نوشیدنی های خالص آلوئه ورا یکی از مفید ترین محصولات گیاهی برای بدن است. تولید انرژی را افزایش داده و خستگی های جسمی و روحی را رفع می کند.


شما عزیزان میتوانید برای تهیه و مشاهده قیمت هر محصول این پکیج روی اسم هر محصول کلیک کرده و وارد صفحه محصول آن شوید. علاوه بر این، نحوه مصرف هر محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است.

سلولیت (چربی جمع شده در زیر پوست)