پاکسازی و سم زدایی

پاکسازی و سم زدایی | Forever Detoxification

بدن انسان معمولا در معرض آلودگی های زیادی قرار می گیرد که این دسته از آلودگی ها بر اثر عوامل متعددی وارد بدن می شود. داشتن تغذیه ی نامناسب ،مشکلات گوارشی و استرس از مهم ترین مواردی است که می تواند موجب ورود دسته ای از باکتری ها به داخل بدن شود. 10 روز اول محصولات پاکسازی برای کسانی که اولین بار مصرف می کنند.

کد کالا: 1001
5.0 / 3

کد محصول = ۱۰۰۱


پاکسازی و سم زدایی

فوراور آلوئه ورا ژلی

بدن انسان معمولا در معرض آلودگی های زیادی قرار می گیرد که این دسته از آلودگی ها بر اثر عوامل متعددی وارد بدن می شود. داشتن تغذیه ی نامناسب، مشکلات گوارشی و استرس از مهم ترین مواردی است که می تواند موجب ورود دسته ای از باکتری ها به داخل بدن شود.

سموم از چه طریقی وارد بدن می شوند؟

سیگار اولین و مهم ترین عاملی است که موجب تجمع سم در بدن می شود. اما به جز مصرف دخانیات راه های دیگری برای ورود سم به بدن وجود دارد. هوایی که استشمام می کنیم و یا رژیم غذایی که مورد استفاده قرار می دهیم، نیز به نحوی سم را وارد بدن انسان می کنند. به جز این موارد، فشار های روحی و جسمی به ویژه استرس می تواند به شدت بر روی سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارند. از این رو اگر دچار استرس و فشار های عصبی هستید، حتما برای درمان و بهبود استرس اقدام کنید.

مورد دوم استفاده از مواد آرایشی، اسپری ها و محصولات بهداشتی شیمیایی و بعضا تقلبی می باشد. این محصولات علاوه بر این که برای پوست و سیستم تنفسی مضر هستند موجب ورود سموم و مواد شیمیایی به بدن شده و سلامتی را به خطر می اندازند. در این خصوص محصولات بهداشتی فوراور به صورت گیاهی و طبیعی بوده و فاقد هر نوع ماده ی شیمیایی هستند. برای این که در معرض مضرات محصولات شیمیایی قرار نگیرید مانند میلیون ها نفر دیگر میتوانید از محصولات ارگانیک فوراور بهره مند شوید.

سم زدایی در بدن چیست؟

وقتی سموم وارد بدن می شوند به سمت کبد و کلیه ها رفته و از آن قسمت خود را به خون انسان می رسانند. خون که منبع انتشار تمامی مواد به قسمت های مختلف در بدن است سموم را در بدن انتشار می دهد. فرآیند پاکسازی سموم در بدن فرآیندی است که سم را به خارج از بدن هدایت کرده و سیستم ایمنی بدن فرد را احیا می کند. این روند هرچه سریع تر انجام گیرد آسیب های کمتری به بدن می رسد.

راه های سم زدایی بدن

اولین و مهم ترین موضوع داشتن تغذیه ی سالم است. مصرف روزانه ی سبزیجات و میوه های تازه می تواند مهم ترین عامل در سم زدایی بدن تلقی شود. از طرفی اگر مایل به خوردن روزانه ی سبزیجات نیستید می توانید از مکمل سبزیجات فوراور که به صورت کپسول هستند استفاده نموده و نیاز بدن به این دو ماده ی غذایی را برطرف نموده و به سم زدایی هر چه بهتر کمک نمایید.

چای سبز و دمنوش های گیاهی را فراموش نکنید!! استفاده از دمنوش های گیاهی که مخصوص بهبود عملکرد دستگاه گوارش هستند عاملی دیگر در تسریع سم زدایی است. مصرف ویتامین سی فوراور نیز به شما کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن ارتقا یافته و بهبود یابید.

اگر دچار استرس و فشار های روحی هستید حتما در صدد برطرف نمودن آن باشید. حال این کار را می خواهید از طریق یک روانشناس انجام دهید و یا  از روش های طبیعی مانند یوگا استفاده کنید.

ورزش و فعالیت بدنی را فراموش نکنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از ورزش بسیاری از درد های خود را درمان کنید و یا از بروز امراض مختلف جلوگیری نمایید. ورزش موجب دفع سموم از راه تعریق شده و همچنین عملکرد سیستم عصبی و ایمنی را بهبود می بخشد. حتی اگر دچار استرس هستید، می توانید از طریق ورزش کردن آن را کاهش داده و رفع کنید.

مصرف میوه های قرمز رنگ مانند خانواده انواع بری ها مانند توت فرنگی، شاه توت و زغال اخته را فراموش نکرده و به طور مرتب آن ها را در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهید. این میوه ها دارای آنتی اکسیدان طبیعی فراوان هستند.

با استفاده از محصولات فوراور بدن خود را از سموم پاکسازی نمایید!

محصولات گیاهی فوراور دارای کیفیت بالا و تاییدیه های بین المللی می باشند. فوراور ایران نیز برای مشکلات مختلف راه چاره پیدا کرده است. در جهت پاکسازی و سم زدایی بدن نوشیدنی ژل آلوئه ورا فوراور را به شما پیشنهاد میکنیم. این نوشیدنی دارای خواص بی شماری بوده و کار اصلی آن ارتقای سیستم ایمنی و پاکسازی بدن از سموم می باشد.

این ژل خالص به گیاه هزار درمان معروف بوده و راهکاری فوق العاده برای بهبود بسیاری مشکلات درونی بدن است. خواص منحصر به فرد این محصول موجب شده است تا ما آن را به افرادی که به دنبال سلامتی همیشگی هستند پیشنهاد نماییم که طبق تحقیقات بیشتر افراد از استفاده ی این محصول رضایت کامل دارند. نوشیدنی آلوئه ورا فوراور با ارتقای سیستم ایمنی، حفظ سلامتی دستگاه گوارش و پاکسازی کبد و کلیه عملیات سم زدایی بدن را به بهترین شکل انجام می دهد.


دوره پاکسازی و سم زدایی با آلوئه ورا ژل در ۱۰ روز

پکیج سم زدایی فوراور

 تعداد آلوئه ورا ژل مورد نياز:

٢ بطری

زمان مصرف:

صبح نیم الی یک ساعت قبل از صبحانه، عصر با معده خالی ترجیحا با ٢ ساعت فاصله از خوردن غذا

هر ۱۰ میلی لیتر حدود یک قاشق غذا خوری سرپُر یا یک درب پر خود بطری می‌باشد.

روز اول

٦٠ میلی لیتر ٢ بار در روز (جمعاً ١٢٠ میلی لیتر در روز)

روز دوم تا روز پنجم

٩٠ میلی لیتر ٢ بار در روز (جمعاً ١٨٠ میلی لیتر در روز)

روز ششم تا دهم:

١٢٠ میلی لیتر ٢ بار در روز (جمعاً ٢٤٠ میلی لیتر در روز)


جهت سفارش نوشیدنی ژل خالص آلوئه ورا فوراور اینجا را لمس کنید.

مهمان

به دلیل مصرف مشروبات الکلی کبد گرید دو داشتم و با یک دوره استفاده برای من معجزه کرد و یک گرید کمتر شد، حتما تا بهبودی کامل ادامه میدم

4
2
پاسخ مدیر :

ممنون از اشتراک گذاری حس خوبتون با فوراور ایران. در خدمتیم.

مهمان

ممنون از توضیحات.بین دوره های مصرف آلوئه ورا برای دفع سموم کدوم دوره از همه مناسب تره و سریع تر جواب میده؟ سپاس

2
1
پاسخ مدیر :

سلام خواهش میکنم
بسته به نیاز بدن یا بیماری شما بهتره از پکیج مناسب مربوطه در بسته های سلامتی فوراور، حداقل به مدت سه دوره پیوسته (سه ماه متوالی) استفاده بفرمایید تا بدن شما به تعادل برسه
همچنین بهتره سالی یک یا دو بار از پکیج سم زدایی و پاکسازی کلین ناین و یا سم زدایی با دو بطری نوشیدنی آلورای فوراور استفاده کنیم تا همواره از بیماری ها در امان باشیم و از لحاظ تناسب اندام سایز شویم.

مهمان

سلام وقت بخیر ببخشید مصرف این ژل همراه با اکتیوپروبیوتیک برای رفع یبوست موثره؟

0
0
پاسخ مدیر :

بله نوشیدنی آلوئه ورا در کنار مکمل‌های پروبیوتیک، فیبر و سبزیجات فوراور جهت پیشگیری و بهبود یبوست تاثیر عالی خواهد داشت.